Fit/ Zdrowe ciasto kokosowe z borówkami/jagodami! Idealne ciasto jednoporcje, po treningu! :)

Autorka: 6/18/2017

Helloł! Jak mawia Mariolka :D Co tam u Was?
U mnie drugi dzień deszczu, mam ochotę tylko i wyłącznie na grzane wino, ciepłe herbaty i koc :D
A przecież jest czerwiec! :O O la Boga! Któż to widział?
Na szczęście zdrowy rozsądek wygrywa, zrobiłam nawet ciasto na zimno i dzisiaj będzie do niedzielnego popołudnia nas chłodziło :D
Mimo że na prawdę-potrzebowalibyśmy koca :D

A jak w innych rejonach Polski? Macie trochę słońca? U nas ma być podobno poprawa od jutra, no zobaczymy..;)
Chociaż i ta lata w tym roku w ogóle nie zapowiadają :( ja nie wiem, co z tym ociepleniem klimatu i gdzie :D

AAaahhh..! Rozumiecie, że skończyłam już studia? Tak, tak.. w tym tygodniu byłam na ostatnich zajęciach..! Grr.. jak to zleciało, gdzie to zleciało?!
Teraz czekam z wydrukowaną pracą do obrony, a ta już 5 lipca.. No a potem czeka mnie już dorosłe życie.. :D Tak na prawdę już teraz szukam pracy, bo wydatki zawsze są.. ale coś bardzo kiepsko mi idzie, szczególnie że chciałabym już tak bardzo bardzo w swoim zawodzie, a aktualnie rynek pracy jest przesycony dietetykami i trenerami..
Cóż pozostaje mi się nie poddawać! :)
A jak u Was sesja i zbliżające się wakacje? Macie plany już jakieś na te letnie miesiące? :)

Dzisiaj podrzucam Wam przepis, który.. ta, tak- czekał rok na moim laptopie.. :D
Wstyd się nawet przyznawać, ale na prawdę gdzieś mi ciągle umykał, albo zrobiłam coś innego i odchodził w tył w kolejce..:O
Ale dzisiaj nadeszła jego chwila, będzie miał swoje 5 minut! :D
O dziwo, było to tak dawno, a ja nadal pamiętam jego smak..:) I te borówki i fioletową buzie po nim, haha.
Mięciutkie, aromatyczne i kokosowe :) Dzięki mleczku utrzymuje swoją wilgotność i mimo sporej ilości mąki jak na jedną kokilkę jest cudowne :)

Ktoś się skusi? Sezon borówek już jest <3

Koksowe ciasto owsiane z jagodami/borówkami

Składniki:
-30g płatków owsianych, lub mąki owsianej
-1 jajko
-kawałek cukini
-3-4 łyżki erytrolu
-50ml mleka kokosowego (z puszki)
-10g pasty kokosowej
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-2 garści borówek/jagód

Wykonanie:
Płatki owsiane zmielić na mąkę, lub użyć mąki.
Kawałek cukinii zetrzeć na tarce, odłożyć na sitko.
Jajko ubić z erytrolem, następnie dodać mąkę, pastę, mleczko, proszek i razem wymieszać.
Dorzucić odsączoną cukinię, oraz borówki i delitkanie wymieszać.
Piec w nagrzanym piekarniku do 180 stopni przez około 25 minut, do tzw suchego patyczka.
Jeść ciepłe lub wystudzone.







Smacznego!

Podobne posty

29 komentarze

  1. U Ciebie jak zwykle smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj słoneczko :)
    Ciasto z pewnością smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie słońce, choć już straszą, że od wtorku znów będzie fatalnie.
    Ciacho wygląda pysznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kawałek tego ciasta bardzo chętnie bym się skusiła :) Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. apetyczne ciacho! :) uwielbiam takie zdrowe wypieki :) u mnie głównie goszczą na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I takie delicje po treningu to ja rozumiem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaał, jakie cudo!:)
    https://julias-cooking.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Owsiankę, m.in z cukinią, mam upieczoną na jutrzejsze śniadanie :D
    A ta Twoja bardzo smakowicie wygląda :)
    Co do pogody, to u nas wczoraj padało cały dzień, ale dziś już było słonecznie i całkiem ciepło ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne ciacho :) Oj, zjadłabym ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra ciasto po treningu.
    No, no! Jestem pod wrażeniem.
    Nawet nie wiesz jakbym sobie teraz chciała takie spożyć.
    Narobiłaś mi smaka.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszny pomysł na zdrową przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie aktualnie piękna pogoda - ciepło i słonecznie. :) Powodzenia na obronie i z szukaniem pracy w zawodzie. Na pewno się uda!
    Ciasto prezentuje się świetnie i pewnie jeszcze lepiej smakuje.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jest przepięknie słońce grzeje mocno i tak ma być cały czas. Ale na takie ciasto bez wahania bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po treningu trzeba wzmocnić nasze mięśnie;) u mnie króluje wtedy jajecznica:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym zjadła takie zdrowe i smakowite ciacho <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest kokos - nie potrzebuje niczego więcej, Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale apetyczne! Z borówkami biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Smakowicie! duży plus za erytrytol!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super przepis, idealne zapotrzebowanie odżywcze po treningu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I bez treningu zjadłabym takie ciasto...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba zacznę regularne treningi dla takich pyszności bez wyrzutów sumienia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pyszne, narobiłaś mi ochoty na takie :-)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię i sugestię! Smacznego!